153 şikayet nedir?

153 şikayet nedir?, 153 hangi şikayetlere bakar?, 153 hangi durumlarda aranır?, ALO 153 nelere bakar?, 153'e nasıl şikayet edilir?, 153 ne iş yapar?


153 şikayet nedir?

153 hangi şikayetlere bakar?, 21 Eylül 2024 tarihinde kontrol edilmiş kararlı sürüm gösterilmektedir. İnceleme bekleyen 1 değişiklik bulunmaktadır. Beyaz Masa, Çözüm Merkezi ya da Alo 153 Türkiye genelinde belediyelerce uygulanmakta olan talep, öneri ve şikayet değerlendirme birimidir.

153 hangi şikayetlere bakar?

153 hangi şikayetlere bakar?, 21 Eylül 2024 tarihinde kontrol edilmiş kararlı sürüm gösterilmektedir. İnceleme bekleyen 1 değişiklik bulunmaktadır. Beyaz Masa, Çözüm Merkezi ya da Alo 153 Türkiye genelinde belediyelerce uygulanmakta olan talep, öneri ve şikayet değerlendirme birimidir.

153 hangi durumlarda aranır?

153 hangi durumlarda aranır?, Ülkenin herhangi bir şehri içerisindeki kamu kapsamındaki sorunlar üzerinde vatandaşa hizmet 153 hattı ile verilir. Beyaz masa olarak da bilinen bu bölüm, şehrin Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı olarak destek sağlar.

ALO 153 nelere bakar?

ALO 153 nelere bakar?, Büyükşehir Belediyesi yetki alanları çerçevesinde, vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetlerin, tüm iletişim kanalları kullanılarak, 7/24 kesintisiz takip edilmesi hizmetidir.

153'e nasıl şikayet edilir?

153'e nasıl şikayet edilir?, Alo 153 Hayvan Ambulansı Sokak Kedisi İçin Acil Yardım Talebi.

153 ne iş yapar?

153 ne iş yapar?, Veri istekleri dışındaki talep ve şikayetlerinizi 552 153 00 34 numaralı Whatsapp hattımız / İstanbul Senin Canlı Destek Uygulamamız ya da Alo 153 Çözüm Merkezi üzerinden 7 gün 24 saat iletebilirsiniz.

Beyaz masa nelerle ilgilenir?

Beyaz masa nelerle ilgilenir?, Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezinden Kayapınar Belediyesi'nin sorumluluk alanı ile ilgili gelen bütün ihbar, öneri, şikayet ve talepler hızlıca değerlendiriliyor ve vatandaşa anında geri dönüş yapılıyor.

153 hangi yardım?

153 hangi yardım?, Vatandaş yoğunluğu bulunan alanlarda hizmet eden Mobil Beyaz Masa aracı, vatandaşlardan yüz yüze gelen her türlü talep, istek, öneri ve şikâyetleri doğru, anlaşılır bir şekilde cevaplamak ve vatandaşlara yardımcı olmak adına kurulmuştur.

153 niye aranır?

153 niye aranır?, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü bünyesinde ihtiyaç sahibi vatandaşlarımızın başvuruları yalnızca ALO 153 üzerinden alınmaktaydı. Artık başvurularınızı, her an her yerden cep telefonu, tablet ve bilgisayarlarınızı kullanarak gerçekleştirebilir, ayrıca başvuru takibinizi yapabilirsiniz.

153 hangi saatlerde hizmet veriyor?

153 hangi saatlerde hizmet veriyor?, 153 numarası, belediyelere ait şikayet, öneri ve talepler için oluşturulan çağrı numarasıdır.

153 WhatsApp hattı var mı?

153 WhatsApp hattı var mı?, Sokakta kalan vatandaş başvuruları için 153 çağrı merkezini aramanız gerekmektedir. Yapılan başvurular, resmi çalışma gün ve saatlerinde işleme alınacaktır. Acil başvurularınız için, 7 gün 24 saat aktif olan ALO 153 Çağrı Merkezimizi aramanız rica olunur!

Diğer Nedir Yazıları
Nedir